کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9171 | مشاهده و دانلود: 738400942 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/16 | اعضاء: 316499 | نظرات: 37898
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت Galaxy Tab 2 برای پیش فروش در سایت Office Depot عرضه می شود

Galaxi tab2
به گزارش سافت گذر به نقل ازفن آوری اطلاعات ایران؛تبلت جدید Galaxy Tab 2 سامسونگ با توجه به قیمت پیش فروش که در سایت Office Depot موجود است از قیمتی که پیش بینی ها انتظار داشتند پایین تر است.

صفحه ثبت سفارش برای خرید این تبلت با حجم بالای مراجعات با ترافیک سنگینی مواجه شده است. قیمت این تبلت ۱۶ گیگا بایتی ۴۰۰ دلار است این در حالی است که پیش از این قیمت مدل ۸ گیگا بایتی این تبلت ۴۰۰ دلار ارزیابی شده بود.

سایت Office Depot اعلام کرده که عرضه این تبلت در خرده فروشی ها از تاریخ ۱۳ می آغاز می شود اما کسانی که این تبلت را پیش خرید کرده اند می توانند دستگاه خود را ۱۱ می تحویل بگیرند.

این تبلت دارای پردازنده ای ۲ هسته ای است که فرکانس آن هنوز اعلام نشده است. Galaxy Tab 2 دارای صفحه نمایش ۱۰٫۱ اینچی با کیفیت ۱۲۸۰*۸۰۰ است و از سیستم عامل اندروید بستنی حصیری بهره می برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 8965 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/02/18 تعداد مشاهده: 1653
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

omid 1391/02/18 23:25
قیمتش هست تو ایران 950صد هزار تومان یعنی چی 400 دلار پول گمرک رو یادتون رفته من که میرم یه سفر دوبی با 350هزارتومن 3 روزه بعدش اینو اونجا میگیرم تازه 100 هزار تومن زیاد هم میاد که اونجا خرجش میکنم.حداقل دوبی هم رفتم پس بسرفه تره.lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditetlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung